senasd0 Adetim 6 gün gecikti iki gün önce test yaptım bir şey çıkmadı. Bu sabah tekrar yaptım silik çizgi çıktı ama öğlene regl oldum. Test mi bozuktu sizce
petronix senasd0 Yüksek ihtimalle bozukdu. 6 gün gecikmede olsaydı pozitif olurdu. Silik olan da bozuktur kesin.
Elis27 senasd0 artimed marka test yalancı pozitif çıkarıyor genelde başka testte negatif demişsiniz o yüzden yalancı pozitif görmüşsünüz