Bende yatptirdim pişmanlık çok paran varsa sıkıntı değil gitgel yenile ama ilk haftadan dökülüyor ya doğum öncesi yapmissm mahvoldum kirpiklerini toparlayana kadr canım çıktı eski haline gelsin diye simdiede tekrar doğuma hazrlancam o an için kuaförden tek tek takilandan takicam gerçekten pişmanlık ya