brnaksyince Bebeğim uyurken uyusam mı ? Kalkıp yemek mi yapsam ? Kuruyan çamaşırları mı katlasam, hepsini boşverip bir kahve mi içsem ? Kızlar çok kararsızım bi çare bulun 🤣
petronix brnaksyince Uyu bacım bence😂bebek uyanınca işlerini halletmek daha iyi en azından o uyuyunca sende uyuyup dinlenmiş olursun iş kaçmıyor ya. Ama o uyanıkken sen yorgun ve bitkinsen ilgilenemezsin kaç aylık Allah bağışlasın 🫶
Mrvsmt2502 brnaksyince bebeğiniz uyurken uyuyun. Geri kalan bütün işleri beraber yapın yoksa çok yorulursunuz.
brnaksyince petronix 6 aylık minik koala. Yapışık geziyoruz uyumadığı an 🤣 beni bir sn gözünün önünden görmesin, sanırsın ki, bavulumla birlikte evden ayrılıp gittim 😅 uyanıkken hiç birini yapmama müsaade etmiyor:)
brnaksyince Mrvsmt2502 uyanıkken de yapamıyoruz ki canım 😂 istiyor ki hep kucağımda olsun (haklı bence) annesi iş yapmasın (yine haklı) başımda beklesin istiyor bence bana kıyamıyor 😂 sanırım uyucammm😂
Mrvsmt2502 brnaksyince uyu uyu gerçkten söylüyorum bebek uyanıkken bebeğe bakıyoruz uyurken iş yaparsak 2 kat ypruluyoruz kendine hayrın kalmaz bi süre sonra vücudun bunu kaldırmaz çok yıpranırsın. Benim bebem kolikti bi kolumda onu tutup bi kolumda ev süpürürdüm oda görmek istiyprdu ikimiz içinde iyi oluyordu silme işini mobla yapıyprdum yine tek el. Mutfakta oturma aparatı ile tezgaha oturuyordum eline salatalık havuç yeşil soğan falan verip. Bazen görmek istiyorlar onlarda katılmak istiyor bence de haklılar 😂 ayrıca ev işi nankör bugün yap yarın yine kirlenir ölmeyecek kadar yap yeter aman bebeğimden senden değerli değil. Ben çok sıktık kendimi her şeye yetebilmek için şuan bel fıtığım var 🥲
brnaksyince Dunyam28 canım, restorant işletiyoruz. En son müşteri ne zaman kalkarsa ancak o zaman eve geliyor. Yani o gelene kadar ben maalesef çoğunu fırsat buldukça yapmış oluyorum 😅😅
brnaksyince petronix dedinnn ve bebek uyandı tepiniyor şuan ayaklarını izliyorum 😅 off bu analık.. 1 saat uğraştım uyur diyeee😮💨
Cacaege brnaksyince bebek uyuyunca uyu gerisi hallolur hallolmasa ne olur boşver sen çok önemlisin ❤️
brnaksyince Cacaege yaaa çok teşekkür ederim 🥰🫂 bir sevinçle post açtım ama maalesef uyandı 😂😂😂 çocuğum aklımın karışmasına müsaade etmedi sanırım çare buldu uyumuyoruz dedi 😂
brnaksyince Lunapark 10 dk da uykusunu almış bir bebek var şuan karşımda 😂😂 çare aradığımı hissetti sanırım bana bakıyor 🫠🫠
petronix brnaksyince Anne olmak Zor iş 😂Allah yardımcın olsun benim kızımda 3 yaşında öğle uykusuna yattı🙈ilk 5 ay kolikti bide ne gecemiz belliydi ne gunduzumuz 😂 bu günlerde geçer
piiremsesinannesiii brnaksyince hep uyudum bir yaşına kadar hiç pişman değilim 😂 hala daha öğlen uykusundayken uzanıyorum yada film vs izliyorum işler en son plan benim için 🫠
brnaksyince piiremsesinannesiii ahh en güzeli yaa. Cidden kendime yazık ediyorum bazen at gibi koşturduğumu hissediyorum. Ertesi gün yine aynı. Keşke zevk yapabilsem bende.
brnaksyince petronix 4 ayına kadar şahane geçti diyebilirim, gaz derdi yok uyku sorunu yok olduğu yerde uyuyakalırdı, son iki aydır biraz yorucu ve zorlayıcı 🫠 canı sağ olsun ne yapalım artık 🥰🎀
piiremsesinannesiii brnaksyince senden daha değerlisi yok senin hayatında bu kadar yorma kendini dinlen yat bir kaç saat geç oluversin o işlerde 😍
Gamzeli_03 brnaksyince e hiç biri bebek uyandı 😂 şuan bende aynı düşünce içinde idim kendimi evi süpürürken buldum 🤦🏻♀️ arkadaş aradı kendime bakmasaydim şimdi bu odayı bitirmiştim dedim 😂🤦🏻♀️ 🤷🏻♀️ akşama yemeğim yok saat 15:10 hala bir odadan çıkamadım eşim 17 :00 eve geliyor oğlum uyanır şimdi eli kulağında ben ne yapayım şimdi 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
brnaksyince Gamzeli_03 gel bi sarılalım 🫂🫂😂😂 seni en iyi ben anlarım 😂😂 10 dk uyudu uyandı sanırsın bir saat uyudu bir pozitif mutlu ki, emziğinin altından bana gülüyor 😂
Gamzeli_03 brnaksyince gel valla sarılalım uyandı benim ki 😭 salonu görme halıyı topladım süpürdüm koltuk orta yerde bekliyor hiç sevmem yarım iş yapmayı ama anne olunca mecburen kalıyor işe başladım ya o gün heryer bitecek derdim eski den şimdi başlıyorum bugün süpürge yarın toz al sonrası sil yeniden kirleniyor canları sağolsun 😂♥️😘🌹🥰