JrRu Ben doğumdan odaya çıkar çıkmaz direk nescafe içmeye başladım ve anestezi doktoruyla özel olarak görüştüm ilk doğumumda böyle böyle oldu diye doğumdan sonra onun için exstra iğne falan yapıldı 2. Çok şükür yaşamadım tekrar baş ağrısı bide benım miğrenim var ilki çok kötü bi zamandı duvara kafa atasım gelıyodu 😂 şimdi 3. Sezeryan olacak aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum doğumdan çok bu baş ağrısı korkutuyo normal bi ağrı degıl değişk tarif edilemecek bişey