Babymomss 6+3 haftalık gebeyim kanamam vs yok zaten progestan kullanıyorum 5 haftalıktan beri. Sırtım çok ağrıyor uzandım fakat yordu bile. Bu normal mi
viyantnr Aşko benim de vardı bazen eşime ovala sırtımı diyordum kanamam yoktu doktur normal dedi yerleşiyor falan diye ama ovalamasini yanlış buldu doktur bu arada yinede söylim bendeki ile senin aynı olmayabilir istersen dokturuna git canm
Babymomss Sırt ağrım baş ağrım hafif mide bulantım tansiyon düşüyor bir şeyler oluyor anlam veremedim :(
Meltemanneolsun Benim de çok ağrıyordu sırtım ben de dayanamıyordum ovalatiyordum. 7. Hafta gibi geçiyor