Kızlar bugün doktora gittim geçen cuma gittiğimde 7 haftalıktı bugün başka birşey için gitmiştim bebeğe de bakalım dedi acilden ultrasona yönlendirdiler 8 haftalık çıktı tam net değil ama kalp atışına benzer ritim duyuldu diye rapor geçmiş sizde de oldu mu çok geç değil demi kalp atışı duyulması için yaşayan var mı ilk gebeliğimde kalp atışını duyamadık kürtaj oldum bunda da aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum