Elimde, bacağımda,kolumda tek tük bu şekilde döküntüler oluyor. 2 aydır bazı dönem çıkıp bazı dönem kayboluyor. Eşimde ve kızımda yok şu an ve gece kaşıntısı olmuyor sadece çıktığında yanma batma şeklinde kaşıntısı var. Cildiyeye randevu aldım fakat 15 gün sonra. Artık çok moralim bozulmaya başladı ya uyuzdan diye. 19 haftalık da gebeyim.