Senaasyaali Bazen devamlı peş peşe oluyor bazen bikaç saat hiç olmuyor. Günde 10 kere oluyordur heralde saymadım. Herkes yorulunca oluyor falan diyor ama ben yatarken çok oluyor. Ben de defalarca farklı doktorlara söyledim bir cevap alamadım. Tüm tahlillerim temiz enfeksiyon yapar diyorlar ben de enfeksiyon da yok. Rahim ağzı uzunluğum normal. Nst de sancı yok. Ama devamlı karnımın bi yerleri sertleşiyor tüm karnım değil bi sağı, bi solu, bi altı ama benim sertleşirken hafif sancılı oluyor ondan korkuyorum. Magnezyum için diyorlar içiyorum bi faydasını da görmedim. Maden suyu, muz her şeyi yapıyorum. Bi faydasını görmedim.