Merhaba bugün sağlık ocağı istediği için hastanede idrar tahlili verdim bakteri ve lökasit çıktı. Özel takipliyim doktorum idrar kültürü istedi. Normalde randevumu ürolojiye aldım ama perşembe günü geç mi olur diyorum. Kadın doğuma gitsem idrar kültürü istemek saçma mı olur? Yarına randevu görünüyor çünkü. Bu arada tahlillerimi devlette yaptırıyorum.