Busra6694 kızlar sezeryan ile normal doğum arasında kaldım sezeryandan korkuyorum çok ağrı aci oluyor mu iyileşmesi ne kadar sürüyor normal doğumda da kesi oluyor diyorlar yardımcı olur musunuz
Fatma033 Bende şeker oldugu için doktorum riske ataamam sezeryan dogum dedi zaten bende sezeryan düşünüyodum en basından normal dogum da beni korkutuyor.