Canim benimde insülin direncim ile pkosum vardı bi düşüğüm oldu doktor demisti zaten bu kiloyla bu şekilde hamile kalırsan düşük olur sağlıksız olur diye ama ben inatla denemek istemiştim sonrası dediği gibi oldu ve ben 3 4 ay da 20 kilo verdim ama hala 100 kilodaydim o kilo vermek benim direncimi kırdı bence ve hemen hamile kaldim kilon varsa mutlaka vermeye çalış 5 10.kilo vermek bile yumurtaliklarin çalışmasını sağlıyormuş