La_sumom Hanımlar merhaba 4 aylık izin bitince mi yatıyor para sizlerin nasıl yattı parça parça yatıyormuş herhalde
Begumsen Çalıştığım yere istekte bulunarak parça parça yatmasını istedim ilk ayı aldım mesela şu an 🌸
Begumsen La_sumom izin aldığım tarihle doğuma kadar olan süre arası yattı, doğumdan 12 gün sonra diyebilirim
deniz_95 La_sumom evet. İşyerinin sgk ye bildirmesine bağlı aslında. Aylık bildirirse aylık rapor bitiminde bildirirse toplu alırsınız.
Begumsen QueenMomm hayır normal maaşınız neyse onun belli bir oranı kesilerek yatıyor özelde çalışıyor iseniz