En son regl 26 kasım üstünden 41 gün geçti ama kan sonuçları negatif böyle birşey yaşayan varmı lütfen bana birşeyler söyleyin neden böyle. Herhangi bir problem yok ne yumurtalıklarımda ne de başka bişe ama regl olamıyorum ee bebekte yok neden böyle 😢😢😢