La_sumom hamilelikte hiç ödem olmamıştı doğumdan sonra ayaklarım davul gibi sismisti hatta yürürken ayaklarımın içinde su var gibi hissediyordum, doktorum on gün içinde geçer dedi ama ben dayanamadım, en son doktorum bi hap yazdı onunla bir günde inmişti şişlikler cok sinir bozucu ama geçici