Merhabar. Geçen aya kadar normal düzeyde ilerlerken 28. Haftamda 3,46 olmuş T4 ise 0,836 doktorum Biraz düşük dedi ve 25 mg euthyrox başlattı. Ama daha kullanmadim yarin dahiliyeye gideceğim belki başka ilaç başkda dozda verir diye . Bu degerler cokmu fazla sizce ve bu degere gore ilac kullanmak şartmidir bilenler yardimci olabilirmi ?