Milos benimde kürtaja girerken düşük hapı verdi doktorum kese rahimden biraz ayrılsın diye acayip kanamam olmustu öncesnde ve sonrasında kürtajın eve geldim lekelenme seklinde devam etti 1 hafta sonra kontrolde parça kalmamıstı ama yine gidicem 1 hafta sonra inşallah sıkıntı yoktur ya 😞