Berrakk39999 Merhaba, doktorum free beta ve papp değerlerine bakmak için kan istemişti kan sonucum çıkmış ama risk tablosunu ben göremiyorum doktorum görür mü yoksa o tablo birkaç gün sonra mı çıkar ona göre doktora gideceğim çünkü.
aslanmommy Berrakk39999 e.nabizdan gorduyseniz çıkmıştır kaç gün oldu bsnde devlette yaptırmıştım 9 gün sonra çıktı e nabizda gördüm gittim risk tqblosunu sekreterden aldım doktor yoktu Çarşamba günü gostercem bende
Sema0343 Berrakk39999 e nabıza düştüyse çıkmıştır birdahaki kontrolünüzde belli olur grafik şeklinde olucak. haftada kan verdim. 14. haftada sonuçları aldim
Dolunay_dolunay Berrakk39999 e nabızdan görüyorum 2sinde de sorun yok görünüyor çok şükür ekstra baktırmam mı gerekiyor
Dduman Berrakk39999 kan değerin çıktıysa bir saniye bile bekleme kontrol günün de geçmemiş olur kontrol muayenesi açtır ve sonucunu al ben o hatayı yaptım bazı şeylere geç kaldım o hatayı yapma
Berrakk39999 aslanmommy özel hastanede verdim kanı 5 gün oldu enabızda henüz gözükmüyor hastanenin kendi sitesinde gördüm
Berrakk39999 Dolunay_dolunay grafik çıkmış mı sizin doktorum yanıma gelmen lazım sonuç çıkınca grafiğe göre yorumlayacagım dedi