ftmkucuk Merhaba kızlar. 17 haftalıgız bugün artık doktor ve hastaneyi netleştirmem gerekiyor. Bahçelievler memorial da önerebileceğiniz bir doktor var mıdır. Doğumumu da orada yapmayı düşünüyorum
bengonca Ae-ae geçen sene normal 65 sezaryen 75 dediler ama değişecekti. Ctesi kontrolüm var. O zaman sorarım isterseniz
bengonca Ben Sehtap Nazlı Kılıç’a gidiyorum. İkiz kızlarımda da ona doğum yaptım. Aşırı aşırı memnunum
Ae-ae bengonca çok memnun olurum. Hastane değişikliği yapmayı düşünüyorum çünkü bende. Teşekkür ederim
bengonca Ae-ae tabii. Ctesi sorarım. Postlarda bulamazsam siz bana cumartesi akşam yazın emi. Benim randevum 15:30 da. O zaman gideceğim
bengonca Ae-ae canım cumartesi günü ikiz kızlarımdan biri pazar diğeri bu gün de ben influenza olduk😢 gidemedim anlayacağın. Bu hafta içi gideceğim ama şu gün giderim diyemiyorum