inciates1 Merhaba canım anneler sizinde sırt ağrılarınız oldu mu nasıl geçirdiniz olduysa neler yaptınız bilgilenmek istiyorum ❤️
Esraa00 inciates1 bolca dinleniyorum fıtık ta var bende ayakta kalınca çok kötü oluyor çünkü Bende bir sorayım bari, göğüs ucunda pamukçuk gibi beyazlanmalar var mı benim inşallah yarın 17 hafta oluyor göğüslerim çok değişti şaşırıyorum artık
gamze_gs88 inciates1 gecen hafta oldu yarın 16. Haftama gireceğim baya zorladı ılık duş aldım her gün rahatlattı bir nebze sürekli yatmakta çözüm değil yürüyüş yapın bol bol
Nilayy95 inciates1 14.haftadayım benim başladı. Bazende sağ kalçamın üstü kitlenip kalıyor. Yerimden kalktığımda sekerek veya topallayarak yürüyorum 🙃 şimdiden böyleysem ilerki haftalarda ne yapacağım diyorum
gunesveguney inciates1 16. Hafta ve müthiş bir sırt ağrısıyla geldim 🥲 inanılmaz bir sırt ağrım var bir çözüm bulamadım henüz 🥲
inciates1 Esraa00 Mahvetti bu ağrı beni hem dinlenip hem hareket etmeye çalışıyorum ama yaşlanmış teyzeler gibi yürüyorum ☺️ göğüs ucumda benim öyle şeyler olmadı daha
inciates1 Nilayy95 bende aynı şeyi düşünüyorum 🙂↔️ şimdi böyleyse ilerleyen zamanlarda ne oluruz acaba 😀
Aysegngr11 Bende 11+2 sırtım ve kalçam da agrı var geceleri dönmekten yatış pozisyonumu ayarlamaktan uyuyamıyorum
gamze_gs88 inciates1 hayır ama sürekli haraket halınde olmaya çalışıyorum yatınca yatak cekıyor gibi daha çok ağrım oluyor
Mucizelereinan1 15+4 sırt ve baş ağrısı dayanılmaz şekilde devam ediyor ama yattıkça ağrı asla geçmiyor hergün 40 dakika yürüyüş yapmaya özen gösteriyorum gerçekten faydası oluyor tavsiye ederim:)
inciates1 Mucizelereinan1 yürüyüş yapıyorum ama tek başıma da en fazla yirmi dakika yürüyorum canım sıkılıyor:)) ama çok hareketliyimdir
inciates1 Canım anneler umarımız bebeğimizi kucağımıza aldığımızda bu günleri saygıyla ve sevgiyle anarız ❤️