Ben de almayı düşünüyorum. Sıfır acı değil başta biraz hissedeceksin o sancıları zaten sonradan veriliyor açılmaları engellemesin diye yani en azından bizim burda öyle. Ancak doğum bazen uzun sürebiliyor alınca. Epidural alınca ciddi bir rahatlama oluyormuş. Ikınacak kadar hissediyorsun ama ağrı hissetmiyorsun dendi. Hatta arkadaşımın doğumu 16 saat sürdü. Epiduralden sonra 8 saat uyudu.. Uyandırıp açılman oldu artık ıkınmalısın diye doğumu tamamlattılar.. Ve konuştuğum herkes iyiki almışım çok yorulmuştum keşke ilk anda alabilseydim dedi.