Canesss yok yok istedigini sorabilirsin ben yardımcı olabiliyorsam mutlu oluyorum🌼benm oğlanın gelişim geriliği varsı dr planlı dogum yaptıralım dısarıda gelişsin dedi o yüzden planlı şekilde suni sancı aldım.dedigim gibi o gün yatısım yapılmadan kontrolde 4 cm açılmam olmuştu evede hem uğraştım hemde nasip tabiki bu ilerleme.sabah 10.30gibi azar azar suni başlandı 16.15 te oğlumu kucağıma aldım🙈 özelde dogum yaptım hiç odamda yatmadım hep yürüdüm kolumda suni sancıyla.