Merhaba, adetim bittikten 4-5 gün sonra teste başladım yapmaya devam ettim. 25 ve 29 bana pik gibi gelmedi ama çoğu arkadaşım pik dedi burda. Ama baya koyu çıktılar ikisi de anında. Bu ovulasyon takibi yapan bayan var ya bu testleri satan işte ona attım hep devam et mutlaka dedi 2 günde bir de bana at bakayım felan dedi attım tamam iyi gidiyor ama devam et sen ve ben hala devam ediyorum bat 12 veya 13 ocak. Bugün de böyle çıktı of cidden artık moralim çok bozuldu ne yapacağımı şaşırdım

