beril1 gebeliğiniz hayırlı olsun öncelikle , benim 1/117 çıkmıştı yüksekti ama elhamdülillah çok güzel bi kız bebeğim oldu takdiri Allah’a bıraktım hiç bir testi de yaptırmadım canım . Allah’a çok şükür kızım gayet sağlıklı , ama hamileliğim hep bi şüpheyle geçti ama hep inanarak dua ettim . İnşallah sizin de temiz çıkar eğer test yaptıracaksanız