Aylasrsn merhaba.. ilk doğumumda epidural aldım ben, açılmam 4 cm olunca belden katater takıldı, orda da ağrı kesici verildi.. benim doktorum açılma tamamlanınca ağrı kesiciyi bıraktı, sancı hissetmeye başlayınca doğumhaneye alındım.. 5 dakika içinde Doğum yaptım.. Doğuma girerken sancım var zannediyordum, ikinci doğumumda sancıyı yaşayınca anladım ki o yaşadığım sancı değilmiş😂 imkanınız varsa kesinlikle öneririm epidurali