Kızçelerr bugün tam 30 hafta olduk. Kontrolde makat geliş gözüküyor 36ya kadar dönmezse sezaryen planlaması yaparız dedi doktor 🥲 Hiiç beklemiyordum sezaryen fikrini….
Sizlerin kaçıncı hafta döndü nasıl oldu nasıl bittii ve dönmesi hissedilebilen birşey mi panik oldum fikirlerinize yaşanmışlıklarınız ihtiyacım var 🥹