Nazliip bende devlet hastanesine gitmiştim bakamiyoruz ama eğitim ve araştırma hastanesi acili bakıyor demişti gidip testim pozitif ama emin olmak istiyorum dedim direk kan aldilar burda beklemye gerek de yok demişti e nabız da görünür diye 1 saate e nabzına düştü sonucum