Babyycatt Böyle geç başlayan var mı 4. Ayda veriliyormuş benim doktorum çok geç başlattı o zaman bilgisi olan ??
Baby_B Babyycatt bende baslamamistim 29.haftadayim doktorumdan istedim Yeni basladim. Balik tuketmekte zorlaniyorum o nedenle basladik Gec degil
Asilzedemom Babyycatt benim ilk oğlumda verdi 12 haftalıkken ama şimdi devlete takipliyim 18 haftalık oldu vermedi ne balık yağı ne vitamin
Babyycatt Minnakpopus bir şey söylemedi çok ilaç kullanıyorum düşük tehditi felan vardı heralde unuttu diye düşündüm
Minnakpopus Babyycatt büyük ihtimalle unutmuş olabilir o zaman dediğiniz gibi. Çünkü benim doktorum da içeriği balık yağı ve folik asit olan multivitamin verdi 10. Haftamda zaten 12 den sonra vermeye başlıyorlar. Sağlık olsun son düzlüğe girmişsiniz zaten hayırlısıya kucağınıza alın inşallah 🌸
Babyycatt Aslaninannesi_ vitamin kullanıyordum aslında ama balık yağına başlamadık bende şaşırdım sordum öyle başla dedi zaten
ayseayseaysee Ben de 24 haftalığım. Multivitamin olarak düzenli kullandığım bir ilaç yok. Sadece vücudum kırgınsa eğer ocean mummy kullanıyorum. Onu da düzenli kullanmıyorum. Doktorum da bir şey demedi