GULLMOMMY tahmin edebiliyorum bana da boş gebelik haberini verirken sakat bebek dedi doktor beni bi ağlama aldı durduramadım kendimi. yani olabilir tabii ki her gebelikte olabilir ama böyle söylenmemeli.. sen kendini hazırla her ihtimale ve başka bikaç yere görün inşallah bir şeyi yoktur bebeğin ama önemli olan sensin, bebek inşallah yine olur…