rabiayy Ya kızlar bir gebenin günlüğü markası hep aynı gösteriyor sanki. Ben anlayamadım tam, yumurtlama var mı sizce ?
rabiayy Uygulamaya göre yumurtlamam bugün. Ama geçtiğimiz ay uygulamanın gösterdiği tarihten bir gün sonra yumurtlama olmuştu. Dün ilişki oldu. Sizce akşam testi tekrarlayıp, kaset testi koyulaşırsa mı değerlendireyim ?
rabiayy Cessika bende öyle düşünüyorum canım. Çünkü genelde uygulamanın gösterdiği en şanslı tarihten 1 gün sonra yumurtlama oluyor. Yani adet bittikten sonra ki 15.gün . Ama bakalım
rabiayy Cessika dün ilişki oldu, bugün değil de yarın mı değerlendirsek. Sperm kalitesi düşüyor diyorlar. Geçen ay kimyasal geçirdim o yüzden bu sefer aynı şeyleri yaşamak istemiyorum dikkat etmek istiyorum
rabiayy Cessika evet doğru. Ay insan çok stres oluyor ya vallahi 😅 bakayım akşam testi tekrar edeyim, koyulaşma olursa değerlendiririz artık. Bir de çatlama gününü değerlendirmek lazım çünkü