benimde dün lekelenmem oldu ama doktorum bebegi ve kalp atısını duymadık o yuzden sana düsük önleyici progestan vs veremem olusmamıs bebege de zarar verebiliriz dıs gebelik olusabilir dedi bu arada bugun 5 haftalık olduk 11 gün sonra cagırdı kalp atısını duymaya