TubaY- Kızlar bebeğine dördüncü aydan itibaren kan ilacı kullanmayanlar var mı? Anne sütünden alınıyor muş zaten diyorlar
TubaY- AnayimBenAna_ aynen inanır mısın eşime onu dedim biz kullanmadık huzursuzluk yaptı diyenleri dinliyo o ben de vermekten yanayım amaa çevrede çok yorum yapanlar var
AnayimBenAna_ TubaY- valla ben devletin verdiğini kullanmadım kendim özel aldım ilk kızıma hiç sorun yaşamadık