babycom456 Hava ne kadar sıcak olsada kısa gıydıremıyosun malesef küçük bebek olduğu için üşüyorlar ağustos doğumlu oğlum o zaman bile kısa giydirsem hemen üşüyordu 2. Ayından sonra falan anca giyebılıyolar 0,3 şeylerı uzun diğerlerini kısa alabılırsınız zaten 0,3leri bi kaç kez anca giyiyolar sonra hemen büyüyorlar