Babyybabyyy bilmiyorum ne kadar uygulamak istersiniz ama benmde sezeryan sonrası kanımda çok yüksek enfeksiyon oluşmuştu. Sadece 3 gün dut kurusu kaynatıp suyunu içtim doktora gittm tahlil vermek için geçmişti. Hatta doktor bile şaşrdı hangi ilacı kullandın diye. Yeğeniminde çok yükselmişti 1500 lere doktorlar lösemiye çevrebilir falan dediler. Sonra yine ondada kullandık bu çaydan şükür iyileşti Allah verdi şifayı tabi ama denemenizi tavsiye ederim. Çoook geçmiş olsun zaten zor süreçtesinz üzerne enfeksiyon hastalk vs yıpratıcı oluyor biliyorum 😓