Sahra25 Kızlar 8+2 hamileyim saçlarımı kestirmek istiyorum ama söylentiler duydum sizce böyle birşey var mı saç kestirilmez vs diye ne düşünüyorsunuz
Sahra25 richgirl10 ay dimi ya benide korkuttular valla yapma etme diye gidiyim de kestireyim o zaman😂
richgirl10 Sahra25 valla nerden ne çıkaracaklarını şaşırdı millet. Hamile kadına söylenilmeyecek ne varsa hepsini söylüyorlar😅
mavisevenanne Burda çok işlendi bu konu önceki postalardan aratarak sonuçlara ulaşabilirsiniz. Hurafe kes gitsin.
Sahra25 TugceOrak yani sonuçta söylenmiş birşey olduğu için sormak istedim insanlara bana nasıl geldiği değil mesele bence
AdaEcem viyantnr boyama saç diplerine olmazsa sorun olmaz diye kendimce yorum yaptım da, bahar da bende saç boyatmayi düşündüm ama gebelikte ne olur bilmiyorum. Mart sonu 5 aylık olur Gebelik. Bilemedim
richgirl10 cinderella ben hamile olduğumu duyduğum an bir daha boyatmadım, dr 3-4 aydan sonra boyatabilirsin de dedi ama yinede riske atmak istemedim. Çünkü birden fazla dr boyatmayın diyor.
Sahra25 richgirl10 ben hayatımda hiç boyatmadım saçımı daha 25 yaşındayım ama gerek duymadım sadece çok uzadı yani baş etmekte zorlanıyorum
Yolcu_26 Bende saçlarımı boyatacagim benim doktor prof perinatoloji doktoru boyanabilir sin tabi ki dedi