Doğum kanalına girmiş açılman yok dedi ,3 800 kiloda ve sancı 0 benim gibi olan varmi Kocaeli şehir hastanesine gidiyorum ve 42 ye kadar bekletebileceklerini söylediler moralim bozuluyor ne zamana kadar böyle gidecek acaba nefes darlığı ve dış ağrısı çekiyorum çok fazla