GezenTavuk_2 ahsenimdeahsenim farklı bir doktor daha dene cnm her zaman bir doktorda kalma bir de o baksın bakalım bekleme süresi versin zaten o zaman da gozukmezse dedikleri gibidir ama tek doktorda kalma
Eda42_ ahsenimdeahsenim Bu değer ile kese görülmesi lazım ama dış gebelik olursa da bu değer ile sıkıntı bence başka Doktora gidin
Gzd1212 ahsenimdeahsenim 3500 ile kese gorunmemisti vajinal bakmıştı doktorum. Öyle görünmüştü. Vajinal bakildi mi sizde?