Ya elimde değil sürekli paranoyak oldum bebeğim iyimi dite elimden gelse hergun doktora gtcem daha geçen hafta gittim 2 haftaya bir gidiyorum zaten ama ilk gebeliğim sıkıntılı olduğu için panik var bunda iyimidir acaba hareket etme dönemi de değil bişi olsa Allah korusun belirtiler neler olur ama hamile gb değilim sanki çok rahatım ilı başta kusma hareket zorluğu vardı şuan yok