SenaAtis 11+1 tek plasenta ayrı amniyotik keseler. cinsiyet tahmininiz var mı? 17 ocakta perinatolog randevumuz var 13 hafta oluyor öğrenir miyiz? çok heyecanlıyım inşallah sağlıklıdırlar♥
denizmanzarasi SenaAtis bana erkek gibi geldi hayırlı olsun 🙏🏻 ben 12.haftada öğrenmiştim çift yumurta ikizlerimi, erkek ve kız 🌸
2zannelerii SenaAtis benim bebişlerimin kafası da böyle hiç meraklanma net bir şekilde söylüyorum erkek tabi rabbimin bileceği iş ♥️
SenaAtis 2zannelerii perşembe günü ikili tarama sonuçları için tekrar perinatoloğa gideceğim geçen hafta salı görüp söylemedi sence bu hafta söyler mi?