daha önce jimerde ameliyat oldum dorukta da refakatçi olarak kaldım ikisinin arasındaki fark çok net, jimerde ekstra para benden kimse istemedi ama doruk hastanesine güvenim yok çünkü yakınım dorukta çalıştı iki yıl önce ve maaşını bile düzgün alamadı herkesin yaşadığı olay farklı ve biraz şans meselesi ama iyice araştırmanı tavsiye ederim jimer pembe mavi ve acıbadem bursa’da sgk anlaşması olmayan 3 hastane, bu da yeni doğan çetesinden sonra özellikle tercihim olmasına sebep oldu herkesin kendi tercihi tabi ki dorukta doğum yapıp çok memnun olanda olur beklentiye göre o gün çalışan kişiye göre değişir, eğer bütçen varsa pembe maviyi gözüm kapalı öneririm