Cnsnsns Kızlar selam 2 kimyasal gebelikten sonra tüp bebek tedavisine başlıyorum bu ay çok tedirginim çok tecrübesizim korkuyorum:(
Eda42_ Cnsnsns Sorun nedir de tüp Bebek yapılacak aşılama denendi mi. Allah’ım kolaylık sağlasın inşallah