Helenaaa Merhaba kızlar, çatlama iğnesinin belirtileri kaçıncı günde azaldı veya tamamen bitti ?? Ve kaçıncı günlerde iğnenin testlerde olan etkisi geçti ? Merak ediyorum🥰
AnneeeG1 Helenaaa benim bugün 8. Günüm beklemedeyim test yapılmadı henüz ama belirti olarak mide bulantısı kaşık ağrısı bel ağrısı birde mide yanması var
minikbebegim06 Helenaaa genelde 10. 12.günde tamamen sıfırlanır ama siz test yapmak için 14.günü bekleyin en erken
Deletedmom_247 Helenaaa ben iki kere oldum 15.gün test yapmanı öneririm. ben 1. de 10dan başladım 14 güne kadar pozitifi sonra negatif gördüm. de 15.gün yaptım pozitifti ama kimyasal olmuştu maalesef. lütfen bekleyin ve 15.gün test yapın canım stres yapma.
Ozlemerikci543450 Helenaaa benim 7 günde test yapmıştım pozitif vermişti ama aslında gebelik oluşmadı bu arada hiçbir belirti va de yoktu iğnenin bi belirti yaptığını sanmıyorum
AnneeeG1 Helenaaa Kasık ağrım vardı önceden ama şu aralar çok şiddetlendi belimde sonra dan ağrıtmaya başladı canım
-Papatya33 Catlatma ignesinden sonraki 9.gunum. sırf meraktan her gün yaptım. Bugün tek cizgiye dondu
Seval00seval Kızlar geçen ay yaptırdım iğnenin etkisi negatif görseniz de gitmeye biliyor emin olmak için adetinizin gecikmesini bekleyin daha sonradan üzülmeyin benim adet günüme kadar hafif silik çıktı fakat 1 gün gecikmeyle negatif sonuç aldım kan da öğrendim bilginize
minikbebegim06 Ozlemerikci543450 iğnenin içinde hcg hormonu var yüksek miktarda ve hamileymissiniz gibi hissettiriyor çünkü aniden vücuda hamilelik hormonu yüklüyor nasıl iğnenin bir belirti yaptığını sanmıyorsunuz ? Birde iğne etkisi 10 12 günde geçer 7.günde pozitif vermesi bundan kaynaklı testi 14.gün ve sonrasında yapmak doğru sonuç verir
Helenaaa Ozlemerikci543450 benim ilk günder beri yan etkileri var iğnenin. Zaten 12. Ve 14. Güne kadar iğneden dolayı testler pozitif çıkabiliyor siz erken yapmışsınız ondan yanıltıcı olmuş :/
Sizdenbirii1 Helenaaa çatlama iğnesi öncesinden bahseder misiniz ne kullandınız adetim kaçıncı günü kullandınız gibi🐣
minikbebegim06 Sizdenbirii1 önce adetin 3.günü gidip hormon testleri yaptırıyorsunuz sonrasında 21.gün smear testi tekrar hormon testi vajinal usg vs yapılıyor sonra gerekliyse hsg çekiliyor esiniz sperm testi veriyor ondan sonra doktor karar veriyor sadece hap ve iğne mi aşılama mi vs diye ona göre tedaviye başlıyorsunuz hap verirse bu herkeste kullanımı farklı oluyor ben adetin son günü başlamıştım arkadaşım 3.günü buna da doktor karar veriyor günde kaç tane içilecek vs buna da yani herkesin tedavisi kişiye özel iğne için saat veriyor ve ilişki günü saati söylüyor hepsine uymanız gerekiyor
Helenaaa Sizdenbirii1 adetin 2. Ya da 3. Günü gonal f başlamıştım yumurta yeterince büyünce çatlama iğnesi vurdu doktorum
Ozlemerikci543450 minikbebegim06 canım her hamile belirtiyle mi oluyor sanıyorsunuz bilmiyorum ama insanlar 2 aylık hamile olup belirti yaşamayabiliyor çatlama iğnesi de aynı şekilde herkeste belli günde geçer 5 günde tamamen geçende var 10 gün de geçmeyende vücudunla alakalı olabilir evet dediğim gibi vuruldum hemde defalarca gram etki hissetmedim hamile gibi hissetmek felan psikolojik şeyler ❤️
-Papatya33 Ozlemerikci543450 normalde bende de etkisi olurdu catlatma ignesinin. Bu ay hiç yan etkisi olmadı bende şaşırdım. Demekki değişiyor
Ozlemerikci543450 Helenaaa herkeste 12 14 sürmüyor demek istediğim buydu bu arada ben pozitifi gördüğümde de olmadığını biliyordum bizimki sadece bir denemeydi tüp bebek yaptıracaktık sadece görmek için vurulduk 7 de pozitif 8 ve sonrasında negatifti yani benden 7 günden sonra hormon gitmişti dediğinize şu anlamda katılıyorum herkeste bu süre aynı değil 5 den sonra bile negatife dönen var