cemile_042 bizimde sarıldığımız vardı acile gittik korkut pek bir bilgimzide olmadığı için tahlil yaptılar beyhekim hastanesinde 15 çıktı değeri ama normal geçer dedi oradaki doktor. Birkaç gün sonrasına geçti zaten çok şükür. Şimdi çocuk doktoruna gitmem gerekiyormu acaba benim, ne zaman gitmem lazım 23 günlüğüz bugün, gitsem ne için gideceğim hiç bilgim yok açıkcası kontrol falan mı diycem