ynzl Kızlar bat 3 ocak prodoctor testte 29 ve 31 aralıkta tek çizgi çıkmıştı. Bugün silik çizgi çıktı acil bakar mısınız
Nart ynzl benim testim bundan da daha silikti adetten 5 gün önce yapmıştım şimdi 32+2 hamileyim. Bencede var kan verim birkaç gün tskip edip emin olabilirsiniz
Tgbakrc ynzl hamilesin ama daha çok yeni beta hah düşük çıkma olasılığı çok yüksek . Sonuç çıkınca bizede yazar mısın merak ettim 🫶🏼🙈💕
ynzl AnneeeG1 çok teşekkür ederim inşallah vardır birazdan gidip kan testi vereceğim. Özelde acilden verebiliyor muyum malum sağlık ocakları kapalı bu hafta
ezgickm ynzl hadi inşallah canım ❤️ bende işk bebeğimi nöyle silik öğrendim çok daha silikti hatta kan değerim 18 çıkmıştı
Auri ynzl Benim de bat 8ken test yaptım bundan da silik çıktı Koşarak gidip kan verin bence Hayırlı olsun💐
ynzl Daha belirginleşmiş çizgi 🥹 bakalım sonuç ne çıkacak. Gecikme olmasına rağmen silik çıkması normal ama değil mi?
ynzl Çok şükür haberler güzel 🙏🏼🙏🏼🥹🥹 Şimdi 2 günde bir tekrarlayacağım değil mi? Nasıl sizce değerim 🥹🥹