beysenyil Kullanıp memnun kaldığınız korse var mı hanımlar ona göre alacağım 🙃 ilk doğumum da korse kullanmamıştım çok pişman oldum. Sezeryan olunca dikişlerim acımıştı ama bu sefer daha dikkatli olup belirli saatlerde korse kullanmayı düşünüyorum