İlk gebeliğim olduğu için aşırı deneyimsizim kızlar her ağrıyı doğum sancısı mı acaba diyorum ,bebeğim baş aşağı pozisyonda kanala girmiş dedi doktorum sadece çatı muayenem kaldı ağrının sıklığına göre mi hareket edeyim ,şuan hafifledi mesela kafam allak bullak 😞