ilooo kızlar selam 50 mg şeker yükleme yaptırmıştım açlk normal çıktı ama tokluk 141 çıktı doktorum 100 mg yapıcaz dedi yarın yaptıracağım dikkat etmem gereken bişey var mı akşam 10 dan sonra bişey yiyip içme dedi
Gunduzanne ilooo 50 yapıp tölere edemeyip 100 vermeleri çok saçma ya direkt 75 verseler onu tolere ettiğinizde şekeriniz olmamış oluyo edemediğinizde olmuş oluyo yani niye iki kez yüklerler anlamıyorım direkt baştan 75 verilmeli
Gunduzanne ilooo hayır ya direkt 75 veriliyo. Benim çevrem de sürekli 50 verildi itiraz ettiler 75 verildi. Çünkü saçma yani durduk yere 150 mg yüklenmiş oluyo herşeyin ortası varken
Eylul41 Gunduzanne bencede bu genetik ile degisebiliyor. Ben perinatalog takibindeyim riskli oldugum icin haftada 1 kendisi bakar bana 75 lik yaptirdi sordu ailede varmi diye basta annem var dedim yuksek insulin kullanan seker hastasi dedim. 75 e cikartti yoksa oda 50 yapacakti bazi doktorlar 50 den baslatiyor risk durumuna gore zanndersem
Gunduzanne ilooo benimde ilk gebeliğim ama burdan bişeyler yapmadan önce yazın muhakkak bilenler bilgi veriyor
Eylul41 ilooo valla ben ictim bana sivi icecem verilmedi toz glikoz du biraz siseyi bosaltmam lazimdi ictim gitti sen icme ama🙂😀