1Ali Kızlar bebeğimde hırıltılı öksürük var, boğazı vs ağrımıyor sanırım huysuzluğu yok ama öksürüğü yoğun, hastaneye randevuda en erken çarşamba perşembe var sağlık ocağına götürsem doktor bakar mı acaba
Mervecnplt 1Ali bence acil çocuk bölümü olan bir hastaneye götürün uzman çocuk doktoru görse çok daha iyi olur bebeğiniz çok küçük
Minnakpopus 1Ali malesef sağlık ocaklark iş bırakma yaptılar 6-10 ocak arası gitsenizee bakacak doktor bulamazsınız birde onların 3 aylık bebeğe verebileceği birşey olduğunu düşünmüyorum bi uzmana göstermelisiniz
1Ali Mervecnplt teşekkür ederim eşim çalışıyor hastanede pek yakın değil akşam götürürüz en azından sağlık ocağında buhar falan verirler diye düşünmüştüm çok tıkandı çünkü ama kapalıymış zaten
1Ali Minnakpopus evet öyleymiş teşekkür ederim, eşim çalışıyor akşam gelene kadar idarelik en azından hava verirler diye götürecektim ama kapalıymış zaten
Mervecnplt 1Ali sağlık ocağında buhar uygulaması yapılmıyor diye biliyorum 🤷🏻♀️ bu hafta kapalıymış onu unuttum yazmayı
1Ali Mervecnplt evet kapalı maalesef, bizim bıradaki eczanede var diye biliyorum bölgeden bölgeye değişiyor mu acaba yoksa