Gulcinnnnanne Sabah aksam progestan kullanıyorum haftaya kontrolüm var ama hep korkuyla yaşıyorum birsey oldumu acaba diye bebegim gunde 1 kere hareket ediyor hareketleri azaldi diye doktora gitmeli miyim yoksa sizinkiler nasil 🥺
Maviniz Gulcinnnnanne Allah korusun kötü düşünmeyin. Hareketlerini takip edin hiç hareket etmemesi durumunda gidin
Newmom180605 Gulcinnnnanne önemli olan çok hareket etmesi değil ki belki de bebeğiniz uykuyu seviyordur o yüzden daha az hareket ediyordur 🤗 kötüyü çağırmayın bence. Çok şüpheye düştüğünüz zamanlarda çikolata yeyip kahve içip yanınıza uzanın bekleyin
Nesonunbeybi Gulcinnnnanne şu an çok küçük çok az hissetmen normal bence, bende net olarak 24 den sonra hissetmeye başlamıştım sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💐
egehannannesi1 Gulcinnnnanne sola yatın sırt üstü o zaman ediyor hareket anneme de sordum bazen 3 gün hareket etmiyordu dedi kardeşin
Gulcinnnnanne Maviniz riskli diye korkuyorum elimde olmadan.dikkat ediyorum gun icinde 1 kere görüyorum
Gulcinnnnanne Newmom180605 inşallah öyledir riskli kanamam var da suyu gelirse biterse ondanmi hareket etmiyordiye dusunmeden edemiyorum aksam tatli yedim uyuyana kadar kıpırdamadı sabaha karsi da cikolata yiyip yattim yine kipirdamadi korktum
Gulcinnnnanne Nesonunbeybi aslinda baya hissediyorum 2.gebeligim hareket ettigi zaman gözüküyor da🙃 inşallah tek dilegim saglikla zamaninda kavusmak cok teşekkür ederim
Gulcinnnnanne egehannannesi1 yaa 3gun olsa kafayi yerim heralde uzaniyorumda kipirdamamisti dunden beri sabah hissettim sanki şükür
Nart Gulcinnnnanne bu haftalarda daha az hareket etmesi normal o aslında hareket ediyordur ama siz okadar hissetmiyorsunuzdur 28den sonra hareket takibi yapılması gerek o zaman hareket etmezse sorun var demektir
Gulcinnnnanne egehannannesi1 ne bileyim internette de suyu bitince hareketleri azalir yaziyor benimde riskli gebelik diye korktum
egehannannesi1 Gulcinnnnanne Benimki riskli gebelik dedi herkese diyor bunu 21+4 olduk iyi düşünelim iyi olsunlar
Gunduzanne Gulcinnnnanne bu haftada zaten çok küçük üzülüp bebeği etkileme o aylarda yüzde elli kişi senin gibi az hissediyodu zaten
Gulcinnnnanne Gunduzanne 2.gebeligim ve kipirdadiginda karnima baktığımda gözüküyor zaten ama cok kucuk hareketleri hissetmeyebilirim tabi teşekkür ederim
Gunduzanne Gulcinnnnanne tabi karın bölgesinin yağlanmasından bile hissiyatınız azalabiliyo böyle şeylerle üzmeyin kendinizi allah beterinden saklasın