Merhabalar.Yaklaşık bir haftadır koyu sarı bi akıntım var.Sanki gittikçe de koyulaşıyor.Bebeğim ilk zamanlardan beri baş aşağı konumda.Çok baskı var aşağı doğru ve regl ağrısı gibi de bi ağrı oluyor arada.Kontrolüme iki gün var ama tedirgin oldum.Erken doğum belirtisi falan olabilir mi sizce?