37 haftalık hamileyim 3 gün önce doktora gittim 2 cm açılmam olduğı söylendi o gin kahve rengi akıjtım oldu ve bitti. Dün eşimle ilişkiye girdik ondan spnra pembe akıntım gelmeye başladı halâ da geliyor. Bu neyin nesi çözemedim kızlar bi bilgisi olan var mı